dating site hockey pelaajat

Tässä artikkelissa kysytään, onko ja miten on, miten Saksan jääkiekko on sopeutunut televisio-logiikkaan. Artikkelissa keskitytään havaintoihin, jotka muotoillaan ensin opinnäytetyön muodossa ja jotka sitten perustellaan, havainnollistetaan ja eritellään esimerkkeinä oppimateriaalista. Opinnäytetyö 1: Jotta tiedotusvälineiden läsnäolo olisi kiinnostavaa sponsoreille, se on välttämätöntä. Siksi DEL on vuodesta 1994 lähtien jatkuvasti sopeuttanut sääntöjä, jotta pelit tulisivat kannattavammiksi, telegatiivisemmiksi, dynaamisemmiksi ja siten houkuttelevammiksi (TV: n) katsojille. Paikan päällä katsojien lisäksi myös TV-katsojat odottavat kovaa, nopeaa ja dynaamista peliä, jossa on monia tavoitteita (haastattelu Sullivan).

Jääkiekon on täytettävä televisio, jossa on draamaa ja vauhtia. TV-ominaisuuksien visualisointi, narratiivisuus, esteettisyys, personointi ja lavastus ovat kuitenkin tärkeitä myös houkuttelevan lähetyksen kannalta. DEL on vuodesta 1994 lähtien muuttanut sääntöjä uudelleen ja uudelleen. Pelin draaman lisäämiseksi kauden 2014/15 jälkeen sovelletaan kentälle uusia sääntöjä. Hyökkäysalueet on suurennettu ja neutraalia vyöhykettä on pienennetty siirtämällä kaksi sinistä viivaa 150 cm kohti keskilinjaa. Pelaajilla on enemmän tilaa, aikaa ja mahdollisuuksia pitää kiekkoa eteenpäin ja sijoittaa itsensä vastustajan kolmanneksi täydelliseen ammuttuun päähän, luoden enemmän jännitystä, enemmän hyökkäystä, enemmän teknistä toimintaa ja enemmän tavoitteita (haastattelufetzer). Sullivanin mukaan tämä auttaa erityisesti voiman toistamisessa. Lisäksi on tapahtunut paljon, varsinkin pelin dynamiikan alalla. Tämän seurauksena puolustus on parantunut ja tavoitteita on vähemmän (haastattelu Schwickerath). Jotta katsojille voitaisiin tarjota enemmän tavoitteita, on käytössä nollatoleranssipolitiikka (haastattelufetzer). Vuodesta 2003 lähtien jopa kevyin koukku viheltetään, jotta pelaajille selviäisi, että abstraktiota ei enää sallita (Interview Fetzer). Vaikka jatkuva pilli oli "katastrofi alussa", peli oli nopeampi, pelin virtaus lisääntyi, teknisesti hyviä pelaajia koulutettiin ja näin enemmän maaleja (Interview Fetzer). Toisaalta mukautuminen, joka on tehnyt pelistä nopeamman ja dynaamisemman (Interview Fetzer), on tehty jäätäväksi. Jäähdytys on toistaiseksi merkinnyt: Jos pelaaja ampuu kiekon taaksepäin vastustajan maalilinjan taakse punaisen keskilinjan eteen, heitä viheltään luvattomalta pitkän kantaman laukauksen / vapautumisen laukauksesta / vapautumisiskusta. Jos kiekko ammutaan ympäri ja toisella puolella liukuu keskimmäistä kolmatta kohti, tuomarin on myös määritettävä, onko puolustavan joukkueen pelaaja tai hyökkääjä ensimmäisenä kiekossa. Tässä tapauksessa bullet-pisteiden välistä kuvitteellista viivaa ei enää käytetä vihjeenä, vaan kiekon etäisyys lähimpään soittimeen. Jos "kilpailu kiekkoa varten" on niin tiukka, ettei ole mahdollista sanoa, mikä pelaaja on ensimmäinen kiekko, päätös tehdään jäätymisestä "(Fetzer). "Tämä kahden pelaajan välinen kilpailu maalilinjaan" tekee pelistä vielä näyttävämmän "(Horlamus). Lisäksi nopeus ja intensiteetti lisääntyvät, lisää toimia on käynnissä ja enemmän mahdollisuuksia pisteet. "Luulen myös, että jos joku on nopeampi pelaaja, hänen täytyy pystyä tulemaan", Fetzer sanoi. Kolmas ja luultavasti ratkaiseva sopeutuminen dynaamisempaan ja hyökkäävään peliin on Redline-ohjelman poistaminen poispäin vuonna 1997. Siihen saakka kiekkoa on viheltetty, kun kiekko on pelattu yli kahdella rivillä (sininen ja punainen) keskialueella. Kaksirivisen passin lupa avaa pelin useammille purkaajille (tilanteissa, joissa maalivahtia ja vastustajan hyökkääjää ei ole puolustajaa) ja buildupia. Nämä passit olisivat antaneet pelille vieläkin enemmän nopeutta ja ovat olleet tärkeitä "taktisia keinoja" (Fetzer). Franz Büchner korostaa myös, että tämä sääntömuutos johtaa enemmän pelivuotoon ja myös useampiin purkauksiin tai useampiin mahdollisuuksiin pisteet, ja tämä on mitä katsoja haluaa nähdä, nimittäin "5: 4-spektaakkeli eikä puolustava 2: 1". Kolme DEL: n tekemää televisiotoiminnallisuuden mukautusta eivät tee pelistä sujuvampaa, vaan kannattavampaa ja kiinnostavampaa sponsoreille ja siten televisiolle. Vuodesta 2012 lähtien on olemassa Power Break, joka on 90 sekunnin pelin tauko kahdeksan minuutin peliajan jälkeen (poikkeuksia lukuun ottamatta), jota käytetään mainontaan televisiossa. Esimerkiksi sponsorit voidaan tuoda stadionille tai leikkeitä voidaan näyttää videokuutiossa tänä aikana. Jokaisen voimakatkon jälkeen ensimmäinen rivi on jälleen - on neljä riviä viidestä pelaajasta joukkueessa - jäällä. Tässä näytelmässä pääosin ylimmät tähdet, jotka saavat yleisön useammin kaupallisen tauon vuoksi. Tämän seurauksena nämä pelaajat ovat myös henkilökohtaisempia. Lisäksi vuosien 2006/07 kaudella yhden kolmasosan taukojen pituus on noussut 15: stä 18: een minuuttiin, jotta televisiossa voidaan analysoida ja mainostaa enemmän aikaa. Siitä lähtien on myös ollut tauko - tauko - 45 sekunnin viive kiusaajaan, jotta televisio saisi mahdollisuuden toistaa portin. Ehdotus 2: DEL-ottelut on suunnattu television tarpeisiin, jotta saavutettaisiin korkeimmat mahdolliset arvosanat. Tätä varten DEL: n on pitänyt mukauttaa pelin asetukset televisioon ja sen oli pohdittava, mikä paikka on paras, jotta se pääsee mahdollisimman monelle katsojalle. On varmistettu, että kilpailuohjelmaa on vähän, koska "King Football" on lähes aina läsnä (Fetzer). Tämän vuoksi DEL on viime vuosina perustanut torstaihin perjantaina jääkiekon illan ja viikon ylimääräisen päivän (Büchner). Esimerkiksi Sean Sullivanin vanhemmat voivat seurata kaikkia USA: n pelejä. Sosiaaliseen mediaan voi nyt myös kuulua kaikki DEL-pelien videoleikkeet, joilla voit lisätä yleistä huomiota urheiluun (Bandermann). Jos sinulla ei ole Telekom-liittymää, voit silti katsella pelien kohokohtia DEL. org-sivustossa ja uusia voittajia voidaan voittaa. Katsojan on siis katsottava vain TV-sanomalehdessä nähdäksesi, kuka pelaa ja ei onko jääkiekko käynnissä (Fetzer). Lisäksi tämä sunnuntai-ottelun säännöllinen aikataulu on herättänyt yleistä tietoisuutta (Bandermann) ja saanut uusia harrastajia (Fetzer). Televisiotoiminnot alkavat klo 17. 30 eikä klo 14. 30, koska yhä useammat ihmiset ovat kotona myöhemmin tänä iltapäivänä katsomaan peliä. Fanit, jotka näkivät klubin kotipelin klo 14. 30 stadionilla, voivat katsella toista peliä tai vähintään kolmanneksen, ja jalkapallofanit voivat siirtyä jääkiekkoon klo 15. 30 Bundesliga-konferenssin (Horlamus) jälkeen. Ennen pelin alkua on myös paljon urheilulajeja Sport1: ssä, minkä vuoksi "yleisövirta" (Bandermann). Koska suuremmat klubit kuten Eisbären Berlin, Adler Mannheim tai Red Bull München ja Derbys saavuttavat yleisön paremman luokituksen, DEL: n on myös keskityttävä television vaatimuksiin tältä osin. Siten pienempien seurojen kustannuksella on suuria klubeja (Horlamus). Opinnäytetyö 3: Katsojien ja fanien kasvun aikaansaamiseksi järjestetään suuria urheilutapahtumia, joissa on näyttely- ja tapahtumahahmoja (kuten DEL Winter Game). Esiintyjät ovat täällä Nürnbergin jääkiikerit pääsponsorin Thomas Sabon ympärillä, jotka isännöivät ensimmäistä DEL Winter-peliä 1. FC Nürnbergin stadionilla 50 000 faneja vastaan ​​kaikkialta Saksasta Eisbären Berlin (Horlamus) vastaan. Tällaisissa tapahtumissa huomiota voi monella tavalla tuottaa katsojan positiivinen kokemus (Maug 2015). Ensinnäkin olemassa olevat fanit tulevat tällaisiin tapahtumiin, ja heillä on siten mahdollisuus päästä eroon normaalista liigan elämästä. Herra Schwickerath kutsuu tätä "hienoksi luokkakokoukseksi saksalaisten jääkiekkofanien". Toiseksi tämä "kertaluonteinen tapahtuma" (Bandermann) voi kannustaa paikan päällä muita kuin faneja tai maallisia ihmisiä. Näitä ovat esimerkiksi jalkapallofanit, jotka haluavat olla siellä, kun peli on jo pelattu stadionillaan (Horlamus). Niitä, jotka eivät ole kiinnostuneita urheilusta, voi viihdyttää tukiohjelma, joka on rakennettu todellisen pelin ympärille, kuten THE BOSSHOSSin konsertti ensimmäisessä talvipelissä. Erityisen, erilaisen ja ainutlaatuisen live-pelin avulla, jossa on monta katsojapaikkaa erinomaisessa ilmapiirissä ja kilpailuissa seurojen välillä, katsojat voivat jääkiekon alkuperäisen luonteen - "tämän jääkiekon lehtien tunteen" ja stadionit ilman kattoa - välittyvät (Fetzer). Jos vaivaa pidetään, ymmärretään tämän pelin vetovoima: DEL Winter Games 2017: n jääpinnan osalta SENHEN 1899 jalkapallostadionilla (Adler Mannheim vs. Schwenninger Wild Wings) on kolme jäähdytintä, 600 kilowattia, 15 000 litraa vettä ja yli 100 000 jäähdytysputkea oli välttämätöntä, ja se on työskennellyt päivällä ja yöllä jäähallien valmistamiseksi 14 päivän kuluessa jalkapallostadionilta. Tällainen ilmapiiri ja näyttelymerkki lisää todennäköisyyttä, että katsojat katsovat myös stadionin tavallisen liigan jalkapallon pelin (Fetzer). Kolmanneksi tällaiset suuret tapahtumat houkuttelevat huomiota myös paikalliset katsojat. Tämä voi olla esimerkiksi sosiaalisen median viesti, päivälehden raportti tai tarina joukkueiden kilpailusta. Erityisesti tv-katsojat näkevät "uskomattoman suuria kuvia" (Bandermann). TV-asemat ovat suurella kustannuksella, koska he tietävät, että ihmiset juuttuvat, kun tällainen tapahtuma tulee hyvin (Bandermann). Esimerkiksi ensimmäisessä DEL Winter -pelissä ServusTV käytti 25 huippuluokan TV-kameraa, kuten helikopterin live-kameraa. Lisäksi paikan päällä oli 80 työntekijää, tuotantoteknologia perustettiin ja purettiin 16 tunniksi ja kaapeleita, joiden kokonaispituus oli 30 km. Tällaiset upeat kuvat voivat tehdä jääkiekon ei-fanaattisesta harrastajasta ja katsella normaaleja DEL-pelejä televisiossa (Fetzer). Lisäksi on muita tapahtumia, jotka lisäävät yleisön huomion. Esimerkiksi kesäpeli on DEL2, joka tapahtuu vuorotellen talvella. Edellä esitetyt perustelut koskevat myös sitä lisäkerrointa, että kesäpelien ulkolämpötila tekee koko asiasta vieläkin epätavallisemman (Bandermann). Jopa yksittäiset klubit harkitsevat erityisiä tapahtumia, kuten EHC Red Bull München. Hockey HALLElujan tunnuslauseen mukaan uudenvuodenaaton säännölliset liigapelit pelataan 10 000-paikkaisessa Olympic Hallissa tavallisen 6000 henkilön olympiajäästadionin sijasta. Lähes kaikki mitä jääkiekon muutokset Euroopassa tulevat NHL: ltä (Bandermann, Schwickerath). Opinnäytetyö 4: Televisiokuvien kerääminen saadaan myös täydellä stadionilla. Tämän täyttämiseksi DEL-klubit esittelevät pelinsä nykyään yhä useammin tapahtumiksi, joissa on täydellinen tukiohjelma ja stadionin laitteet optimaalisen viihteen aikaansaamiseksi. Tarkasteltaessa normaaleja DEL-liigapelejä ja ei enää suuria tapahtumia, tässä näkyy, että DEL-klubit ovat sopeutuneet television logiikkaan. Täydelliset stadionit tuottavat loistavia TV-kuvia, jotka puolestaan ​​johtavat ihmiset menemään stadioniin (Büchner, Bandermann). Jokainen, joka on koskaan ollut erityisillä kokemuksilla stadionilla, tarkastelee usein televisiolähetyksiä: "Sinun täytyy vain olla siellä ymmärtämään tätä kiehtovuutta" (Horlamus). Jo vuodesta 1994 on tavaroita ja vielä enemmän ruokaa, mutta se ei enää riitä (Horlamus). Aiemmin vain peli oli mielenkiintoinen, kun taas tukiohjelma ei ollut väliä (Bandermann). Tämä johtuu siitä, että siellä oli vähemmän urheilutapahtumien tarjontaa, ja tästä on tullut erittäin erilainen (Schwickerath). Lisäksi vertailu NHL: hen puuttui, ja sen pelit ovat saaneet varhaisen tapahtuman merkin (Bandermann). Myös tulojen nousun takia yleisölle on tarjottava pelin lisäksi jotain jotain (Schwickerath). "Minun täytyy houkutella yleisö saliin toimittamalla näyttely" (Bandermann). Joten monien katsojien siirtämiseksi stadionin vierailuun ja siten loistavien TV-kuvien luomiseen, pelit järjestetään nyt tapahtumiksi. Kehittyneen tukiohjelman lisäksi stadionit on varustettu hyvällä viihteellä; Kaikki mitä nykyaikainen katsoja haluaa nähdä: "Löysin yksinkertaisesti tapahtumahahmoa, joka on olennaista tänään" (Bandermann). Moderni katsoja on erotettava täältä perinteisestä (Fetzer, Schwickerath). Hän on enimmäkseen alle 40-vuotias ja "luulee, että urheilutapahtuma on enemmän kuin tapahtuma, koska se on jo muuttunut 90-luvulla" (Schwickerath). Traditionalistit puolestaan ​​haluavat nähdä urheilun puristisessa muodossaan ja kuten aikaisemmin huolehtia mielialasta (Schwickerath, Horlamus). Tämä esitys tai tapahtuma alkaa ennen varsinaista peliä - erittäin mukava paikka valita. Esimerkiksi Münchenissä bändi soi joskus stadionin edessä sisäänkäynnillä, kausilippuja ja tavaroita myydään ja ruokaa tarjotaan. Muut klubit tarjoavat myös koiranäyttelyitä tai mahdollisuuden voittaa 100 000 euroa (bändin mies). Näyttelyn upein osa tapahtuu pian ennen ensimmäistä kiusaajaa: pelaajien lämpenemisnäyttely tai pregame-show (Bandermann).